نکته...!

خرید بک لینک

نکته...!

پرگارهای خوبی شده ایم، همدیگر رو خوب دور میزنیم...

هیچ کودکی نگران وعده بعدی غذایش نیست، زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد.

ای کاش من هم مثل او به خدایم ایمان داشتم!

اینقدر که سرمون تو موبایل و لب تاپه، اگه تو قرآن بود تا حالا دو دُنگ بهشت مال ما میشد...!

+ نوشته شده در شنبه ششم مهر ۱۳۹۲ساعت 8:38 توسط محمد اولیائی |

چقدر زود دیر می شود......

ما را در سایت چقدر زود دیر می شود... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 20:06

صفحه بندی